Wikipedia

Rezultatele căutării

miercuri, 2 mai 2018

De la Tomis la ... CONSTANȚA !




De la Tomis la ... CONSTANȚA !
Atras de sirene, am dat curs unei raite la malul mării. 
Să văd Constanța după mandatele, fără număr, ale lui Mazăre, astăzi baron de Madagascar sau pe unde o mai fi !

 Ogoarele patriei se pregătesc de noi roade. 
Rapița e-n toate ce sunt !
 În țugul Softrans eram singurul senior, în rest, 
viitorul țării dornic de 
Aventuri la Marea Neagră (episodul MMMCXXL)
 Români cu care ne mândrim - Anghel Saligny.
Nitul de aur, pus de Regele Carol, e încă la locul său.
Nu s-a furat chiar totul din biata țărișoară 
de la marginea Europei civilizate !
 Frumoasa gară și-a pus termopane noi !
 Există și aeroport. Internațional.
 Wow ! A mai rămas o navă ?!? 
Scăpată din vedere de ochiul ager al bișnițarului. 
 Au înflorit castanii la Constanța !
 Fântâna muzicală, din timpul lui Dej, este redusă la tăcere.
 La Club, nimeni ! Încă nu e vară !?!
Doar zgomotul cositoarei tulbură liniștea parcului !
Cu o coasă era gata în 5 minute, cu cositoarea o oră ! 
 Da, sunt în bâtrânul Tomis !
 Am văzut mașinăria și la Bruxelles. Suntem europeni !
 Și aici, tot europeni ! 
În spatele cortinei ! 
Ei, prin spate sunt multe lucruri de pus la punct.

 Prin dreptul Palatului Regal și ...


 al Liceului Mihai Eminescu.
În Piața Mare, azi Piața Ovidiu ! 
Doamne, ce caută blocul ăla în peisaj ?
 Spre Moscheea ridicată în timpul Regelui Carol I.
Alt bloc care ar trebui să dispară.
 Maiestuoasa Catedrală Sf. Nicolae te întâmpină 
cu miresme creștine și o liniște de codru des.
 Ziduri antice, cine să ne spună ce și cum ?
 Muzeul cu opere ale maestrului Ion Jalea.

 Bătrânul matelot, tot la proră !
 Omagiu, reginei intelectuale a neamului românesc !
Acum, o avem pe Vasilica ! Bine am ajuns !


 Da, încă, e în picioare ! Nu au reușit să-l demoleze și să facă, în loc, o crâșmă de fițe ! 
Nu-i târziu, tovarăși !
 Pescărușul știe multe, dar nu spune ! E sub acoperire.

 
Acvariul - atracția number one a copiilor și nepoților mei ! 
 Promenada. O zi superbă ! 
 Mai am un singur dor / În liniștea serii. / 
Să mă lăsați să mor. / La marginea mării ... 


 Vânturile, valurile ...


 Pietonala comercială spre centru.

Mai sunt câteva lucruri de pus la punct, 
doar trama stradală, din centrul istoric, e gata. 

 Am trecut și pe la liberali mei. 
Dl Ciucă nu era acolo ! Tot pe teren, săracu' !
 Nu e bine, domnilor aleși, nu e bine !
 Iar iarba, proaspăt cosită, mirosea ca în copilărie la Chițoc.















Am zis ! Azi circul incognito !
Pe data viitoare !


Al vostru,
GSM

Un comentariu: