Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 20 iunie 2014

ÎNCEPUTUL SFÂRȘITULUI !







ÎNCEPUTUL SFÂRȘITULUI !

„- Te-ai lepădat ?
- M-am lepădat !
- Te-ai lepădat ?
- M-am lepădat !
- Te-ai lepădat ?
- M-am lepădat ! Nici usturoi n-am mâncat, nici gura nu-mi ... ! Hă, hă ...!”

Sub luminile reflectoarelor !
Pe covorul roșu spre ... Jilava !?!
Năstase nu va fi singur !
„- Ne iertați, domnu' Mircea, așa a zis șeful cel mare ! Să pară Justiția independentă. V-am dat celula cea mai bună. Am adus saltea Dormeo !”

N.B. Demisul național, lepădându-se de fratele Mircea, a crezut că va scăpa. A uitat un amănunt. Esențial. Când Justiția independentă se face că nu vede, intervine cea divină. Așa a fost și așa va fi ! De când lumea și Pământul. 

Toate bune,

Sergiu Gābureac
gsm_as@yahoo.com; gsm.ass007@gmail.com,
Tel.0731 936.615 - 0752 975.130
Bucureşti- 39

Informatia, o problemă ?
O rezolvăm împreună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu