Wikipedia

Rezultatele căutării

vineri, 20 iulie 2012

AM APĂSAT TASTA 3 !

Am apăsat tasta 3 !
Croaziera începe pe 29 Iulie !
 
Ştiu că v-aţi săturat. Sunt solidar cu Dumneavoastră.
Abia aştept să mă întorc la scrisul meu domestic. Cel de toate zilele.
Lupta balaurului portocaliu cu şapte capete+capul de rezervă cu poporul român este la apogeu.
Mai avem atât de puţin şi vom intra în normalitate.
65 de ani de balamuc comunisto-securistic ajung !
Nu vă fie frică, pică şi ultimul preşedinte bolşevic !
Suntem noi, românii, masochişti, dar nici chiar aşa !
Constat că echipa de zgomote a pedeleilor a preluat,
în mare măsură, mesajele celor din pieţe.
O tehnică de manipulare binecunoscută. Curat plagiat !
Cum au bani, fără număr, fără număr, în teşcherele negre,
folosesc orice formă de manipulare şi intoxicare. Nu contează costurile.
Sunt în stare să distrugă o ţară, numai să-şi scape pielea.
Interesant cum au exportat coruperea jurnaliştilor în străinătate !
De parcă nu erau suficienţi coloneiii + căprarul Cristoiu în interior ?
Am asistat cu toţii la prostirea pe faţă a decidenţilor europeni.
Aşa zisa listă a cerinţelor C.E. e de râsu-plânsu !
Se vede de la o poştă a cui e scriitura.
Sau cum a fost minţită Angelika, de son ami din Carpaţi ! Unglaublich !
De ce-l ţin unii, din Europa şi ai Unchiul Sam, în braţe ?
Simplu ! Pentru că e super şantajabil. Au nevoie de o paiaţă !
Raportul CE e dezastruos ! Pentru Băsescu&Co. Citiţi-l cu atenţie !
Cei traşi în piept încep să se dezmeticească.
Personal nu mai am nimic de adăugat la tot ce am şi s-a spus până acum.
 
E clar ! Se vede şi de la Bruxelles.  
 
Dublul penal, Traian Băsescu, a încălcat jurământul depus în Parlament:
 
Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu.(art. 82 din Constituţia României)
 
Aşa să-l ajute Dumnezeu !
 
 „Este o misiune imposibilă (să câştige referendumul – n.n.), dar şi eu sunt un politician imposibil”. Ce poţi să mai comentezi ? Javra, tot javră !
Semn rău. Torţa democraţiei băsesciene s-a stins chiar la preluarea ei.
Am apăsat tasta 3 şi am auzit instant: Go ! Aller ! Получать !
Ce va zice boborul ? Suntem popor sau populaţie ?
Teoretic Băsescu are 5.275.808 de voturi.
Poate un singur om să îngenuncheze o ţară ?
Personal, nu cred că un popor poate fi prostit de două ori.
 
Ultima oară !
 
Acum, când s-au încălcat grosolan toate recomandările Comisiei de la Veneţia privind referendumul, Angelika&Co nu se mai îngrijorează ?! Europa se face că plouă. Doar pentru că la Veneţia cad des precipitaţii !?!
 
Ultima, ultima, ultima oră !
 
Comandorul Băsescu face o ofertă de nerefuzat.
Vrea să-şi ia toţi susţinătorii cu el.
Mai sunt locuri libere pe Titanicul său.
Doar cele din faţă sunt rezervate. Încă din 6 iulie.
Nu prea se înghesuie lumea ?  Mă mir !
Cum, când totul e moca !?!
Nimeni nu îi opreşte. E opţiunea fiecăruia.
Croaziera începe pe 29 Iulie ! La lăsarea întunericului. Cu focuri de artificii !

Votează DA ! NU, stinge flacăra democraţiei în România ! 

Reiau solicitarea, cu toată seriozitatea:
Atenţie la graniţe ! Prevăd trafic greu. La plecări.
Sunt indicii că marii incoruptibili pedelei şi-au transferat, deja, banii în alte zări.
 
Super ofertă ! Last minute !
 
Angelika poate să-l ia pe post de preşedinte.
Tot a schimbat Germania doi preşedinţi în ultimul timp.
Poate cu al treilea să aibă succesuri !
Pe ce punem pariu că Băsescu o face pe Angelique muci în numai şase luni !?!
(Eba&Co. sunt de vină pentru excesele de limbaj)

Pe surse: Băsescu e atât de urât încât nici bumerangul nu se mai întoarce la el.

Votul este mai puternic decât glonţul !
 

Toate bune !

GSM la 20.07.2012

Un comentariu:

  1. OK , pe mine ceea ce m-a obosit cel mai mult la prezidente au fost contradictiile in afirmatii. Acu spunea una apoi trantea alta , cele doua batandu-se cap in cap. Am luat pulsul , stim ca prezenta la referendum este totul.Aici o sa fie marea durere.
    Insul are un ego catastrofal. Nu a fost capabil niciodata sa fie un mediator , un comunicator .Lui ii plac doar ordinele. Este propietarul unei deformari psihice de natura comunicationala.
    Du-te Base , DU-TE !

    RăspundețiȘtergere